juli 2012

DREAM BIG

Drm stort, dere.

Juliidyll

Og snn gr n dagene: venninnekos, grilling, fisking, kjrestetid, og jobb. Eller, jeg tror ikke det kan kalles jobb - jeg jobber i byens fineste butikk, hvor det er masse kos og lite slit. Slike ...

Liker livet

//Bilder fra USA De siste dagene har jeg jobbet og kost meg med fine mennesker. Liker Norge. Liker livet.Hper dere har det supert i sommer - og husk at selv om sola ikke skinner ute, kan den jo a...

Oppi lauvsen veks det jorbr

Etter en dag p jobb og noen timer hos kjekkasen gikk jeg ut for ta litt bilder i onkel og tantes hage. De vet ikke om det. Men, n vet de det. Lover, jeg tok ingen av markjordbrene deres.Men, j...

Hjemme best

Etter tilsammen 11 timer p fly ble vi mtt av verdensfinestefamilie p flyplassen i gr ettermiddag. De hadde laget fine kroner til de nygifte, og stod der med flagg og hadde skyss til oss hjem. F...

Universal Studios

Siste hele dag i statene ble brukt i den beste parken av dem alle: ja, du leste det kanskje i overskriften.. Vi tok standardbilde foran UNIVERSAL-inngangen.Flere til og med.Jeg tok bilder av gule ...

Overveldende fint

Alt er s annerledes i Amerika, synes jeg. Alt er overveldende stort. Det er spennende og facinerende.I dag pakket vi sekkene og reiste p aligatorsafari. Jeg synes selve btturen var herlig, jeg d...

Venninnekos

Aah, I dag mtte jeg verdens fineste Dyveke og Mia i Orlando! Det er s herlig mte venninner p ferie - vi shoppa til vi droppa (uff, trr ikke sjekke hvor mye jeg har igjen p konto..) og spi...

Ting jeg vil gjre med deg

Kjre bergogdalbane.Dra p konsert.Reise til en storby med sm, fine bakgrder og sidegater.Kysse i regnet.Kjre scooter.Spise frokost i sengen.Reise til Paris. Id:http://mayteresa.blogg.noFoto: ...

Circle of life

Bilder fra Seaworld. Smask!

De siste dagene

De siste dagene har jeg.. .. Beskt Disney's Animal Kingdom... Kjrt karusell med to prinsesser... Vrt p NEMO-musikal... Tatt bilder av minsteprinsessa... Spist Mikke Mus-is. Den smelter fr man...

4th July

I dag dere; 4th July, USAs nasjonaldag. Vi dro downtown i Orlando for feriens hittil beste middag, fr vi gikk i parken for se rakettene. Fineste.Ellers kan dere se at jeg er turist til tusen, og...

We stay chill.

I dag stoppet vi for bade p veien tilbake til Orlando. Fantastisk fint.Resten av dagen har blitt brukt i bilen, h, kjedelig.Eller, egentlig var det ikke s ille, for jeg sovnet. *Knis* Ellers ...

Don't let the sun go down on me.

//Privat, Key West

Amerika dag 8

Key West - det srligste. Det fineste. Det varmeste. I dag startet vi dagen med frokost ved bassengkanten, fr vi trasket i hovedgaten her. Innimellom syden-jalla-shjappene kunne man finne noen va...

Amerika dag 7

I dag reiste vi videre fra Fort Lauderdale, herlig - mange timer i bil. Nedenfor er et bilde fra vr bil, de nygifte fremst - morfar og jeg bak, og bakerst sitter den minste prinsessa. Vi stoppe...

Amerika dag 6 - BRYLLUP

For to dager siden - rundt middagsbordet i Orlando, sent p kvelden, fikk vi oss en overraskelse. Lasse og Mamma, Jan og Monica - de skulle gifte seg! Og ikke bare var det dobbeltbryllup - det var ...