juli 2012

DREAM BIG

Drøm stort, dere.

Juliidyll

Og sånn går nå dagene: venninnekos, grilling, fisking, kjærestetid, og jobb. Eller, jeg tror ikke det kan kalles jobb - jeg jobber i byens fineste butikk, hvor det er masse kos og lite slit. Slike ...

Liker livet

//Bilder fra USA De siste dagene har jeg jobbet og kost meg med fine mennesker. Liker Norge. Liker livet.Håper dere har det supert i sommer - og husk at selv om sola ikke skinner ute, kan den jo a...

Oppi lauvåsen veks det jorbær

Etter en dag på jobb og noen timer hos kjekkasen gikk jeg ut for å ta litt bilder i onkel og tantes hage. De vet ikke om det. Men, nå vet de det. Lover, jeg tok ingen av markjordbærene deres.Men, j...

Hjemme best

Etter tilsammen 11 timer på fly ble vi møtt av verdensfinestefamilie på flyplassen i går ettermiddag. De hadde laget fine kroner til de nygifte, og stod der med flagg og hadde skyss til oss hjem. F...

Universal Studios

Siste hele dag i statene ble brukt i den beste parken av dem alle: ja, du leste det kanskje i overskriften.. Vi tok standardbilde foran UNIVERSAL-inngangen.Flere til og med.Jeg tok bilder av gule ...

Overveldende fint

Alt er så annerledes i Amerika, synes jeg. Alt er overveldende stort. Det er spennende og facinerende.I dag pakket vi sekkene og reiste på aligatorsafari. Jeg synes selve båtturen var herlig, jeg d...

Venninnekos

Aah, I dag møtte jeg verdens fineste Dyveke og Mia i Orlando! Det er så herlig å møte venninner på ferie - vi shoppa til vi droppa (uff, tørr ikke å sjekke hvor mye jeg har igjen på konto..) og spi...

Ting jeg vil gjøre med deg

Kjøre bergogdalbane.Dra på konsert.Reise til en storby med små, fine bakgårder og sidegater.Kysse i regnet.Kjøre scooter.Spise frokost i sengen.Reise til Paris. Idé:http://mayteresa.blogg.noFoto: ...

Circle of life

Bilder fra Seaworld. Smask!

De siste dagene

De siste dagene har jeg.. .. Besøkt Disney's Animal Kingdom... Kjørt karusell med to prinsesser... Vært på NEMO-musikal... Tatt bilder av minsteprinsessa... Spist Mikke Mus-is. Den smelter før man...

4th July

I dag dere; 4th July, USAs nasjonaldag. Vi dro downtown i Orlando for feriens hittil beste middag, før vi gikk i parken for å se rakettene. Fineste.Ellers kan dere se at jeg er turist til tusen, og...

We stay chill.

I dag stoppet vi for å bade på veien tilbake til Orlando. Fantastisk fint.Resten av dagen har blitt brukt i bilen, åh, kjedelig.Eller, egentlig var det ikke så ille, for jeg sovnet. *Knis* Ellers ...

Don't let the sun go down on me.

//Privat, Key West

Amerika dag 8

Key West - det sørligste. Det fineste. Det varmeste. I dag startet vi dagen med frokost ved bassengkanten, før vi trasket i hovedgaten her. Innimellom syden-jalla-shjappene kunne man finne noen va...

Amerika dag 7

I dag reiste vi videre fra Fort Lauderdale, herlig - mange timer i bil. Nedenfor er et bilde fra vår bil, de nygifte fremst - morfar og jeg bak, og bakerst sitter den minste prinsessa. Vi stoppe...

Amerika dag 6 - BRYLLUP

For to dager siden - rundt middagsbordet i Orlando, sent på kvelden, fikk vi oss en overraskelse. Lasse og Mamma, Jan og Monica - de skulle gifte seg! Og ikke bare var det dobbeltbryllup - det var ...